yusrayigit Kızlar adetim iki gün geciti test yaptım ilk başta çıkmadı sinirlendim çöpe attım sabah. Tekrar bakayım dedim hafif silik çizgi vardır kararsiizm ya acaba çöptemi oluştu o çizgi
allyslife yusrayigit çöpteki suyla alakası yok, arkadaşımda sabah yaptığı test akşam çift çizgi görünce öğrenmişti gebeliğini. Olur mu olur yani, elinde test varsa sabah tekrar ilk idrarla test yap, testi 10 dakika bekle çzigi gözükürse hemen kan ver. Bir de testi buraya yüklesene bakalımm
lokismommy yusrayigit ben gece kalkıp yapmıştım uyku sersemi çöpe attım sabah bi baktım çöpte test aaa test yapmıştım dedim baktım silik çizgi var hemen hastaneye gidip kan verdim o heyecanla bekleme çizgisi falan hiç aklıma gelmedi valla 20 beta çıktı o gün hamileyim 14 hafta😂
elifyagmurtasin yusrayigit canım ben laborantım çok test yaptım beklemeye bağlı çok nadir çizgi oluşur 48 saat bekle ve tekrar yap tecrübeyle söylüyorum inşallah pozitif sonuç göreceksin şuan hastaneye falan gitme kan falan verme önce idrarda pozitiflik görelim inşallah sonra kan verirsin
orhismommmmmm yusrayigit kız sacmalama cöpteki sudan olmuş olamaz buraya atsana testi bakalım bi bende silik çizgiyle ogrendım
bsa_ Benimkide öyle çıkmıştı ben 3,4 gün sonra tekrar yaptım net bi şekilde çıktı, kan vermeye gittiğimde de 4,5 haftalık gebe olduğumu söyledi doktor
allyslife lokismommy ay ben böyle çizgiyle öğrendim gebeliğimi, kan ver canım, sağlıkla gelsin inşaallah🫠 erkenden kan vermek istemiyorsan sabah tekrar test yap, ona göre ver ama bence var
lokismommy yusrayigit sohbetten çıkınca yandaki menüde resim yükle var oraya yükleyip linki kopyala sonra sohbete gir lnki yapıştırıp gönder
yusrayigit Ya bilemdim elifyagmurtasin ya bilemedim canım acaba diyorum çaydan falan olmasın mı inetrette de araştırdım
elifyagmurtasin ha ayrıca sabah idrarı daha net sonuç verir çok merak edersen test al sabah ilk idrarla tekrar yap
lokismommy egeemomms yok bacım kuruma çizgisi değil benimki hamileyim 14 hafta olduk cinsiyet bile öğrendim arkadaşa göstermek için attım bende de böyleydi diye😂