@chnkymyrky ben de kamudayım 32. Haftamdayım Salı günü çalışır raporu aldım resmi gazetede henüz yayımlanmadığından 37. Haftama kadar çalışır gözüküyorum bence günceleme olunca bize de raporunu isteyen güncelleyebilir diyecekler fakat zaten ben sezaryen olacağım için bi de 38. Hafta gerçekten çok ileri bi hafta olacağından ben uzatabilecek durumda olacağımızı zannetmiyorum ya o bir haftada da dinlenelim boş ver belki de doğuracağın hafta olacak yani ne bileyim