eminaas tamamen sizinle aynı düşünüyorum mevcut şartlarda mecburiyetten hepimiz madem izin kullanıcaz bari doğum sonrasına bırakalım bebeğimizle valit geçirelim diyoruz, ben ne oturabiliyorum kurumda ne ayakta adliyede koşturabilir haldeyim perişanız ama kimsenin umrunda değil