chnkymyrky tugbaomerr 32. Haftada çalışır raporu alsanız bile istediğiniz haftada doğum izninize ayrılabilirsiniz 38e kadar çalışacaksınız gibi bir zorunluluk yok
betealt chnkymyrky resmi gazetede yayımlandıktan sonra 38. Haftada ayrılabilirsiniz. Orada büyük ihtimalle yeni kanundan dolayı 38. Haftada ayrılmak için dilekçe verirsiniz
chnkymyrky betealt dilekçeyi düşünmemiştim doktordan güncel rapor almak gerekir gibi düşündüm bakalım ne yap diyecekler🤗
betealt sucukluyumurta07 dün doktorum söyledi 38 de ayrilabiliyoruz resmi gazetede yayımlandıktan sonra
semaz Arkadaşlar çoğul gebeliklerde nasıl acaba 🤔 normalde 35 te ayrılmak zorundalar sanırım onlar. Kanun onlara bişey yaptı mı
chnkymyrky semaz bildiğim kadarıyla çoğul gebelikte bir değişiklik yok sadece doğum izni süreleri 26. Haftaya çıktı
chnkymyrky aybakay ben de sezaryen planlıyorum çok da ağırlaştım ama bebek doğduktan doğum iznim bittikten sonra keşke 1 haftam daha olsaydı bebeğimle vakit geçirebilseydim pişmanlığı yaşamamak için dayanabildiğim kadar dayanayım diyorum
gunes9876 chnkymyrky bilgi sahibi olursanız bizi de bilgilendirir misiniz? Benim raporumda 37 haftaya kadar 38 e uzatmak isterim bir hafta bir hafta benim için.
aybakay Kızlar peki çalışır raporu almışken diyelim ki hasta olduk bi hafta normal rapor alabilir miyiz çalışabilirken çalışamaz hale gelirsek yani😅😅
chnkymyrky aybakay tabi alabiliriz 33. Haftamda ben aldım, istirahat raporoyla iş göremezlik raporu başka şeyler :)
aybakay Eğer dediğim gibi olursa 38 e kadar çalışır alıp son haftayı da normal raporla kapatıp hem gitmem hem de iznimi uzatırım diyorum