azra01 Sunshinemay 37+6 olduk bizimki sezeryan olacak 11 mayısta inşallah bekliyoruz az kaldi 🙏🏻😊🌸🤍🫶🏻
ilkgozagrimhavinim Sunshinemay 37+2 olduk bugün. Son 2 gün inşallah 1 mayısta kavuşacağız zorunlu sezaryen ile🥰
hcf Sunshinemay bende bugün 36 haftalık oldum bu sabah aşırı karın sancım vardı biraz hareket ettim geçti haftaya pazartesi sancım.var bakalım kaç günümüz kaldı 🥰
betulozr 29.haftadan beri erken doğum riskim vardı rahim ağzı kısalığı ve hunileşme.38+6 olduk bugün gelen giden yok hala bekliyoruz 😁
onal7 Sunshinemay 38+4 aynıyız canım 🌺Yarın son kontrol ve ameliyat için kanlarımı vericem🌸 5 Mayıs saat 10.00 da doğumum var💞💞💞
sevgiciftel Sunshinemay 38+2 bizimde dün kontrol vardı sancı vs yok bende nst de bişey çıkmadı bekliyoruz ama nedense 41 i gorecekmişim hissi var
Melike3506 Sunshinemay kilosu yeterli küveze girmez büyük ihtimalle doğum olsa da dedi doktor ama bakalım ne zaman gelcek
hcf fatma4466 evt bende özellikle uzandigim yerden kalktığımda bebek sanki dogacakmis gibi hissediyorum bir baskı olusuyor rahmimde bir de yürüyüş yaparken aniden sertleşiyor duruyorum dinleniyorum sonra tekrar devam ediyorum yuruyeme
busraa004 Sunshinemay İlk doğumda normal bekledim doğmadı 9 cm zorunlu sezeryan oldum bugün gittim gün aldım 15 gün sonraya verdi sabırsızlanıyorum çok var daha 😂
fundiiim Sunshinemay 38. Haftadayım bugün akıntım biraz fazla gibi bebeğin hareketleri normal ama heran herşeyde olabilir artık beklemedeyiz