turna_6 bende 1 gün hastanede yattım erken doğum riskinden düzenli sancım varmış nst de ben hissetmiyordum ciğer geliştirici iğne ve sancı kesici yaptılar dün taburcu oldum ama sancın olupta doğum başlarsa durdurmıcaz bundan sonra doğabilir dediler kasıkların çok ağrıyordu zaten cuma gününden beri gerçi hala ağrıyor ama artık her giren ağrıya acaba doğuruyor muyum diye düşüncem 😂