aleyna_usta Ben doktorumla bu konuyu konuştum bir kaç neden olabiliyorsun; bebeğin kilosu, geliş şekli, plasentanın konumu, rahim içi genişlik gibi ama bazen her şey yolunda de gitse açılma olmayabiliyor ya da bebek strese girdiği için normal doğum anında bile sezaryene alabiliyorlar. Benim rahim duvarım darmış ama bebek zayıf 2800 dü en son o yüzden normal yapabilirsin dedi 3 buçuk olsa yapamazmışım.