kaya_kaya babylove_33 mide bulantısı ve ağrı açılma var diye olur demişti ebe büyük tuvalet ihtiyacı çok gelirse bekleme sakın
babylove_33 kaya_kaya yani geliyor ama doktora dedim beni yetişkin acile yönlendirdi saçma bir şeklide doğum belirtisi olduğunu biliyorum gitmedim
cangul0707 kaya_kaya benim kendi doktorum yoktu başka doktora gittim o da doğum olmazsa dedi haftaya gel doğum belirtileri olursa direkt gel dedi bekleme
Aysetuzlu kaya_kaya 40+1 oluyor kilolu olduğu için o süreye kadar beklersek daha da alacak senin için zor olur dedi boyum kısa çünkü ve artık bende yoruldum cidden umarım o güne kadar kendi gelir
kaya_kaya Aysetuzlu Allahım Yardımcımız olsun İnşallah ❤️ sağlıklı ve hayırlısıyla kolaylıkla İnşallah kendileri gelirler aminnn❤️🙏
kaya_kaya Elf-krcbl Allah Yardımcımız olsun İnşallah dualarım sizinle hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza ❤️
babylove_33 kaya_kaya sancım gece bile beni uyandırdı sırtım karnım ağrıyordu her uyandığımda nişanım yoğun gidiyor hala ama düzenli bir sancı yok napıcaz ya acilede gitmek istemiyorum suratsızlar çekiniyorum artık
ebru2853 Kızlar benimde 39+2 bugün şuan kasıklarım da adet olmuşum gibi sancı vuruyor 1 hafta önce falan nişanım gelmişti sizce doğum başlar mı sancı birden artıyo sonra azalıyor
kaya_kaya babylove_33 benimde nişan geldi geceden beri yoğun akıntı vardı az önce de nişan gelmiş senin belki açılma olmuştur keşke gitseydin
Aysetuzlu babylove_33 Geceden beri kasılmalarım var belime ağrı vuruyor ama bu kadar ilerisi yok mesela yeniden başladı kasılma karnım top gibi
babylove_33 kaya_kaya dün gittim ama yolladılar bu günde aşırı ağrı var bana kanama veya suyun gelirse gel dedi beklicem bu günde bakalım inşallah sancılarım çoğalır birden
babylove_33 Aysetuzlu valla bende de bildiğin belden vuran sancı var şiddetli ama düzenli değil gece çokça oldu ama devamı yok kanlı mukus lütfen akıntı zaten hep var