keskinbetul ne kadar dursa o kadar iyi. Fakat vücut bazen çok yorulduğu için bebek de gelişimini tamamladığı için artık doğmasını istiyoruz. Benim mesela Hamilelikten dolayı gerginlik, halsizlik çok fazla 5 yaşında bir oğlum var ister istemez ona yansıyor hani diyorum doğursam hormonlarım düselse çocuğuma çocuklarıma odaklansam ilgilensem