Dün akşam 5 den beri ağrılarım var nstde 30 larda sancı yetersiz yani. Akşam 22 de ağrılarım artınca acile gittim 1 parmak açıklık var denildi. En son 5 yıl önce doğum yaptım. İlerlemesi için neler yapabilirim eğilip kalkamıyorum sancılar düzensiz…..