Ben gaz sancısından emzirmekte çok zorlanmıştım emziremedim kıvranıyodum çünkü sarılık oldu ilk gazı çıkarınca 2 gün sonra ağrılarım bi anda gitti resmen o zaman emzirme yeni başlayabildim doktor dedi 24 saat emzireceksin durmadan dedi mecbur öyle yaptım bir göğsümü sağarken diğerinden emzirdim sağdığımı yarım saat dinlenmeye geçince biberonla verdim sarılık öyle düştü (ilk bebeğinse bunlar bilgi tecrübe yol göstersin diye yazıyorum)