NehirK10 23 haftalık gebeyim , kadın doğumcum karından ultrasonla baktığında tam kapatmamış dedi ama kanama ile acile gittiğimde vajinal ultrasonla bakan doktor tam kapanma olduğunu söyledi , kime inanacağımı bende şaşırdım , biri çıkar diyor, biri zor diyor . 4 yaşında bir çocuğum daha var karmakarışığım , inşallah sizinde çok güzel geçer doğumunuz sorunsuz bir şekilde sağlıkla kucağımıza alırız ❤️