parmkbr Evet, 5 Haziran’da sezaryen oldum ve 35+6 haftalık erken doğum yaptım. Zor bir ameliyattı çünkü plasenta rahmime yapışıktı ve ameliyat uzun sürdü, ama şükürler olsun ben de bebeğim de iyileşiyoruz. Ama şimdi sezaryen yerimde enfeksiyon olduğu için tekrar hastanedeyim 😔😔