leviathan şöyle düşünün siz bebeği doğurmuyorsunuz, o zaten hazır ve ordan çıkmak istiyor, hiç bir doğum kolay değil neticede bütün günahlarınız sıfırlanıyor, ama öldüren bir acı olsaydı işkence olsaydı millet 2. 3. Bebeği yapar mıydı bacım, kendini rahatlatmaya çalış korkma bol bol oku, kendine ve bebeğine güven zaten zamanı geldiğinde bebeğin sana herşeyi göstericek, tek hissedeceğin şey karnında ki ve belindeki ağrı olucak ne açılmayı ne yırtılmayı ne bebeğin çıktığını ne kesildiğini hiç birini hissetmeyeceksin ve öyle bir mucize ki bebeğin çıktığın vücudun enerji doluyor ve bütün ağrı sızı sıfırlanıyor, gerçek anlamda sen yeniden doğuyorsun, öncesini değil sonrasını ve sonucunu düşün bebeğini kucağına aldığını ona sağlıkla kavuştuğunu düşünürsen belki motive olursun, ve olumsuz doğumları okumayı bırakın herkesin doğumu kendine özeldir