Sezeryan çok kolay diye bir sey mi var ? Hiçbir şey kolay değil, kendinizi neden bu kadar fazla korkuttunuz anlamadım, evet normal doğumun da zorlukları var sezeryanin da zorlukları var ama kolaylıkları da var, ayette Söyler ya “Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır” diye, kendindinizi böyle kasmaniz doğru değil ki hem sizin için hem bebek için