yorgunannis bacım şuan 4. Ay atağındadır büyük ihtimalle, benimki de o zamanlar gündüzleri emmedi ve gece full yanımda yatırarak meme ağzında uyudu, bi yandan ona alışması kötü oldu ama öyle öyle gündüzleri de emmeye başladı şuan mesela memeye düşkün ama sütüm az günde 1-2 kez mama istiyor, gece emzirmesini dene muhakkak 4. Ay bitince düzeliyor çoğu zaman