tahamommy normal canım bebek sıkıntı yasamiyorsa numara büyütmenin anlamı yok ki benimki gayet iyi yanı. Zaten boğazına kaciyorsa büyük numara kullanma. Ben aldığımda 3 numara ile başladık sonra 4 numara aldım ama oğlum boguluyordu hep sonra yine 3 numaraya döndüm biraz daha büyüdü öyle 4 numaraya gectik