yorgunannis aşkım zaten 180-210 den fazla mama içen bebek görmedim henüz, bende sonradan almıştım büyük biberonu önemli olan bence ağzı, yenidoğanken 2 numara kullanmıştım, büyük biberonu 260 ml olandan aldım ağzı da 3 numara ve bebeğim içerken akış alıştığı akıştan fazla olduğu için sürekli boğazına kaçıyor, 3 numara böyleyse diğer numaraları ben düşünemiyorum, şuan 7 aylık hala daha 3 numarada boğuluyor acaba ben mi yanlış kullanıyorum bilmiyorum ama tavsiyem ağzına göre git +6 da akış çok hızlıdır şimdi