senako ben de bugün aynı şeyi yaşadım 35+4üm aralıklı sancılarım çıktı 50-60 arası alttan muayene yapıldı açılman yok denecek kadar az çok su iç dedi eve yolladılar ama sancılar geçmiyo
bebekveannesi35 daisymom_99 evet ettiler açılma yok dediler nst de düzensiz sancılarım çıktı bi sıkıntı yok çok şükür
denizz57 bebekveannesi35 canım aynısı dün bana oldu 36 haftayız doktor sıkıntı yok normal dedi ğstelik benim açılmam yoktu hafif kanamam vardı
bebekveannesi35 sarilale123 karnım kasıldığı için muhtemelen eve geldim ılık bı duş aldım sonrasında rahatladım şükür
maco61 babylove_33 Yatışım saat 8 de yapıldı ama hala bekliyorum odada🤦🏻♀️ daha doğuma alınmadım. Acımdan öldümmm resmen dün saat 22.00 dan belli Açım
Arel_ maco61 daha ne bekletiyolarmıs gebe birisine ama . Kurtulursun insallah bir an önce hayırlsııyla
Arel_ maco61 gözün aydın olsun valla canım cok merak ettiydim seni de kac saat ac koydular ya . Naptın nasıl gecti iyi misin