Arel_ maco61 gözün aydın olsun valla canım cok merak ettiydim seni de kac saat ac koydular ya . Naptın nasıl gecti iyi misin
semahayall maco61 merhaba , hayırlı olsun bebişiniz , sağlıkla büyütün inşallah , eğer iyi hissediyorsanız süreçten bahsedebilir misiniz 😊
maco61 semahayall tabi anlatırım hatta post açacagım birwz toparlanıp. Doğum güzeldi aksilikler yaşandı ama çok ağrım sancım var sanırım 2. Daha zor🥺