bebekveannesi35 34+2 haftalık hamileyim yaklaşık 2 saattir belimden karnımın yanlarına doğru agrı vuruyor karnım sertleşiyor sancımı normal bir ağrımı bilemiyorum ne yapmalıyım
bebekveannesi35 sarilale123 gitsem mi acile gitmesem mi bilemedim midem ağzıma geliyor istifa edecek gibi oluyorum karbon kasıldıkça
sarilale123 bebekveannesi35 kusma ishal doğum belirtisi olabilir deniyor ama bebek hareketleri nasıl.
bebekveannesi35 sarilale123 normalde çok hareketli bir bebek ama ağrılarım olduğundan beri bir yere toplanıp orada duruyor
rumeysa_ttkrky16 bebekveannesi35 hadi bakalım hayırlısı olsun hakkınızda benim 2. Oğlum 35 haftalık alttan muayane sonrası kendi sancim ile gelmişti ciğer geliştirici de ondan önce 2 doz vurdular
bebekveannesi35 daisymom_99 evet ettiler açılma yok dediler nst de düzensiz sancılarım çıktı bi sıkıntı yok çok şükür
bebekveannesi35 sarilale123 karnım kasıldığı için muhtemelen eve geldim ılık bı duş aldım sonrasında rahatladım şükür