Hamilelik belirtisi olmayanlar o kadar şanslı ki 10+5im hatta 1 saat sonra 10+6 olcak perişan oldum son 2 gündür ağlama krizleri hafif ağrılar sürekli kusmalar zirveleri yaşıyorum önceki gebeliklerimde 12 haftada kesiliyordu inş öyle olur yine hiç geçmeyecek gibi geliyor psikolojik olarak bitiğim