eliftayfun Yok kasık ağrılarım geçti bulantım sadece sabahları açken oluyor ağzıma bişey atınca geçiyor ama normalde de hastalıktan bulantılarım oluyodu o yüzden ayırt edemiyorum göğüs hassasiyetimde çok az oldu artık oda yok yarın göreceğim bakalım normal miymiş hepimize moral olur inşallah 🤎