Herkese merhabalarrr 🌸
Bugün 10+4üz. Son 1 haftadır nerdeyse hiç belirtim yok çok evhamlanıyorum yüreğim ağzımda geziyorum açıkcası. 29unda randevum var 3 haftadır görmedim. Günler geçmek bilmiyor 🥺 Ben diyaliz hastasıyım bu yüzden hipertansiyonda var çok şükür hep düşük seyrediyor. Seanslarım haftada 5 gün, 5 saat. Gebelik yorgunluğu harici bu yorgunlukta aşırı zorluyor. Herşey İlmek(bebeğim) için 🤎 Sizler nasılsınız kızlar, nasıl gidiyor? 🙃