momezgi kişiden kişiye değişebilir bu durum salgılanan hormonlara bağlı ona göre sonuç alıyoruz neticede ben ilk bebeğimde bayılmıştım ve sık sık uyumayla anlamıştım testlerde çıkmamıştı hatta üstüne bile görmüştüm 7+2 haftalıktı öğrendiğimde de bu 2.gebeliğim 3 haftalık öğrendim 4 haftada kese gördüm mesela bence ya kan verim ya da bekleyin derim sağlıklı sonuç için şimdiden Allah gönlünüze göre versin inşallah☺️