mystery94 anneyim01 valla baksana kuzum 6 7 gün geçti reglim 10 güne kadar tekrarlıcam sonra kan vercem yine 23 ünde kan 0 çıkmıştı sonradan yükselir mi ki son regli 23 dü
anneyim01 mystery94 Geç döllenmeyse kanda bile yok olrak gözkyır benim misal kızıma Geç döllenmeyle ve 15inci gün de Teste belirdi . Kanda cıktı Hakkında Hayırlısu Olsun
zehraclk0 mystery94 Çok silik bir şekilde var görünüyor belki geç döllenmedir kiminde baya gec pozitif veriyor kanda da