momezgi merhaba ben 4 haftalık gebeyim yeni öğrendim daha regl tarihime 6 gün vardı olmama karnım belim çok agrıyodu adet sancısı resmen çektim ama şüphelerde oluyo miğde bulantısı uyku hali test yapmak istedim silik pembe çıktı 2 çizgi yani ama (bt hcg ) kan testi verirsen daha çok ıyı olur erken gebelik testleri hamileliğinin 14 16 gününden sonra teste çıkıyor kan testi verirsen yüksek çıkarsa hamilesin inşallah isteyen herkese nasip etsin sağlıklı sihatli bir şekilde