Elisa0110 kbryzb korkma canım öyle korkup stres yaparsan iyi olmaz asıl sakin ol allahın izniyle bişey olmaz. 😊
kbryzb Elisa0110 inşallah canım inşallah pozitifir pazartesiye kadar testleri tekrar edeceğim koyulaşma gördüğüm zaman gidip kan testi yaptıracağım umarım güzel sonuçlar alırım 🥹🥲💕
elf006 kbryzb bn hep negatif gördüm diğerlerinde silik çiGi gördüm ama laboquıck test negatifse adet gelmişti bi iki gün sonra
Byn1998 https://mutluresim.com/images/2026/04/25/Xhnxg2.jpg. aynı marka ile bende 7 gün kala regl böyle öğrendim
Sadeesevenbiri kbryzb İlk oglumu böyle öğrenmiştim inşallah hayırlısı olur hakkınız da kan verdiğim de de beta 48 çıkmıştı 😊
anneyim01 kbryzb Çizgi var gibi canım silik oldugu için tekrarla derim inşAllah sonucu güzel olur ☺️🌸
Krnn1 kbryzb bende adete 1 hafta kala bu kadar silik gördüm ama benimki başta tuttuğu için erken gördüm bu silik çizgiyi. Başında tuttuğuna eminüm çünkü sadece tek korunmasız oldu. Seninde 2 gün sonra tekrarla daha da koyulaşır inşallah görürsün
kbryzb Krnn1 canım benim daha yeni silik göstermeye başladı uygulamaya göre 3+5 olduğu için sanırım daha çok yeni olduğu için