kbryzb Krnn1 canım benim daha yeni silik göstermeye başladı uygulamaya göre 3+5 olduğu için sanırım daha çok yeni olduğu için
Krnn1 kbryzb pazartesi kan vericem aşko günüm geçsin dedim bugün adet ggünüm pazaresi 2 gn geçmiş oluyor işte
senos15 kbryzb tebbbbbrriiikkkleeeeerrrrr aynı marka aynı silik çizgiyle öğrendim şuan 32 haftalık net hamişsin 🐣🌸😍
Eso66 kbryzb Benimde aynı teste böyle cok silikti şok olmuştum beklemediğim icin şuan 15 hafta olduk bile inşallah sağlıklı bir şekilde devam eder sizinde☺️
Civcivimnm kbryzb Ben daha da silik şekilde görerek öğrenmiştim. Kesinlikle güvenilir bir test, bende ufacık gölge görünce direkt gidip kan vermiştim ve beta 17 ile gebeligi ogrenmistim. Suan 36 haftaligiz.