Sadeesevenbiri kbryzb İlk oglumu böyle öğrenmiştim inşallah hayırlısı olur hakkınız da kan verdiğim de de beta 48 çıkmıştı 😊
anneyim01 kbryzb Çizgi var gibi canım silik oldugu için tekrarla derim inşAllah sonucu güzel olur ☺️🌸
Civcivimnm kbryzb Ben daha da silik şekilde görerek öğrenmiştim. Kesinlikle güvenilir bir test, bende ufacık gölge görünce direkt gidip kan vermiştim ve beta 17 ile gebeligi ogrenmistim. Suan 36 haftaligiz.
kbryzb arzucagil evet sanırım yeni olduğu için silik çıkıyor daha öncelerde de kullanmıştım bu markayı hiç böyle olmamıştı
arzucagil kbryzb eğer alma imkanın varsa erken gebelik testi al onla yap onda daha net görünür bnde ilk öğrenirken yüz tane test almıştım çok heyecanlı oluyor ayyy inş çok güzel haberler alırsın
kbryzb Elisa0110 2-3 tane var canım bu markanın testinden her yerde okudum kimse olumsuz yorum yapmamış inşallah bende bu ay mutlu haberi alırım
Elisa0110 kbryzb inşallah canım şuan için var ama tam emin olmak için kan ver güzel haberler alırsın inşallah 🥰
kbryzb arzucagil ayy inşallah aşkım inşallah sen bir de gel beni gör ordan oraya gidiyorum ordan oraya sersem oldum 😅😅
kbryzb arzucagil ay inşallah canım olursa 2. Gebeliğim olacak ama ilk gebeliğimde olduğu gibi bunda da çok heyecan bastı beni 🥰🥰
kbryzb Elisa0110 ay inşallah canım ya kızımdan önce kimyasal gebelik geçirmiştim çok şükür sonra kızıma hamile kaldım bu olursa 2. Gebeliğim olacak ama bunda da korkuyorum ya kimyasal olursa diye 🥺
Elisa0110 kbryzb korkma canım öyle korkup stres yaparsan iyi olmaz asıl sakin ol allahın izniyle bişey olmaz. 😊
cagla_aslan Bende bu testle öğrenmiştim hatta adet günümden önce doğru sonuç veriyor bence güvenilir 🌸 bu şekilde silikti hatta bundanda silikti