guzelanne2 Vajinal ultrason mu karin mi? Karin ultrasonunda geç görünüyor. Ama bence dediğim gibi doktorunu değiştir. Çünkü gebelikte en önemli şey psikoloji bence.
Hiç gerçekleşmeyecek ihtimalleri sanki olmuş gibi düşünüp üzülmekle geçiyor hamilelik zaten. Kanaman var mı? Yok. Kimyasal gebelik mi? değil. Çünkü kese görünmüş. Dış gebelik mi? Değil çünkü rahim içi kese var. Bence haftaya başka bir doktordan randevu al miniğin kalp atışını dinle. Rahatla şöyle. Tadını çıkar. Çünkü kesesi var betan da süper. Zaten kese göründükten sonra betanın anlamı kalmıyor. Artık ultrason takibi ile gelişim ölçülüyor. Boşu boşuna canını sıkmışsın.