Kızlar sat 15 mart ama döngüm uzun olduğu için yumurtlamam 19. Günde yani 2 nisanda oldu 3 nisanda da çatlama oldu.bugün sata göre 5+5 muayeneye gittim kesenin çok küçük olduğunu 3 mm kadar olduğunu söyledi beni de bi korku aldı bu ne demek oluyor pazartesi beta hcg en son 1071 di.haftaya kontrole çağırdı kanama lekelenme olursa bu sürede gel dedi ben hep olumsuz anladım yorumlarınıza ihtiyacım var