sevaldqn1 egeemomms askm çileği böyle taze attığında tadında değişiklik oluyormu denemeye korkuyorum kötü olur diye🥴
betuldenk egeemomms ayy çok güzel görünüyor balııım ellerine sağlık 😍 bende tarif çok inst hikayelerde atıyorum sürekli de buraya aklıma gelmiyor 😂
sevaldqn1 betuldenk ilk işim dolaptaki tatlıyı bitirip sonra yapmak olcak akcjzkcşkjxkş bu gidişle +10 da gelir +15 de gelir kilo
happyela betuldenk Bu benim tarifimin aynısı noktasına kadar aynı yapıyoruz. Benimki de kabarır ama bu kadar asla kabarmaz. Bence fırınla alakalı.
betuldenk happyela aaaa gerçekten mi tarif çok iyi değil mi ama 🤤 olabilir gerçekten fırın da çok önemli balım
egeemomms sevaldqn1 kuzum benimki altına yapışmıştı onu unlayıp atman gerekiyormuş birde ben buzluktan çıkarmıştım ondan öyle oldu heralde. Bi arkadaşım yapmıştı harika olmuştu bi dene belki sen daha güzel yaparsın 😍
gvnrzz Keki bir de yogurt ve bi cay bardagı sıcak su ekleyerek deneyin kızlar yumusacık olsun istiyorsanız bu da benden bir öneri. Gecen denedim ben de damla cikolatalı,kakaolu cupcake yaptım browni gibi oldu 🥰
betuldenk sevaldqn1 sevaldqn1 ayy ben henüz 1 kg aldım almadım 10haftalık ama gebelik şekeri çıkmıştı ilk oğlumda şimdi ondan korkuma çok yiyemiyorum da 😂
egeemomms betuldenk teşekkür ederim aşkım😍 ya bende çekip paylaşıyordum çok özledim o hesabımı ama şuan tekrar açamam🥲 Özelden yaz adını takip edeyim denerim tariflerini😍
sevaldqn1 egeemomms ay deneyiim sırf korkumdan berbat olur belki diye deniyemedim keşfetimio sardı resmen bu çilekkk sende ilham oldun
betuldenk egeemomms aşko kendi ismim burda da orda da aynı 😂 Kız bende çok boşladım hamileliğimi öğrendiğimden beri inanılmaz efor gerektiriyor çünkü 🥺 enerjim yerine gelsin de sahalara döneyim diye bekliyorum 😂 kız devam etsene niye bıraktın 😯
betuldenk sevaldqn1 eveeet hemde şekerden dolayı tekrar olma riski var inşallah bunda da çıkmaz ama bazen gece 1de tatlı yediğim de oluyor 🤫😂
egeemomms betuldenk tamam balım bakayım hemen 🤣 Ya sorma açtım hesabı 2 ay sonra hamile kaldım sonra kapattım. 2 ayda çok güzel izlemelere ulaşmıştım keşfete felan düşmüştü videolarım 🥹
betuldenk egeemomms Ooo keşke bırakmasaydııın geri dönn eğer sarıyorsa çok emek istiyor evet zor ama iyi iş yapılınca muhakkak karşılığını aldığın bir yer manevi değeri bile insanı kamçılıyor tanımadığın onca insan güzel şeyler yazıp güzel şeyler diliyor falan merak ediyor bazen arkadaş gibi sohbet ediyoruz aynı burdaki gibi 😍 eğer sana keyif veren bir şeyse tekrar dene bence❤️