azra01 yani çekinirsen zor ben biraz rahat bir tipim çok takmam öyle bir şeyi 🙈 kolay iş diyemem gerçekten çok zor ama keyifli bence aynı zamanda dönüş almak muhteşem bir şey 😍 mesela biri tarifi deneyip mesaj atıyor ya mest oluyorum 😍 ya da bazen hikaye atamadığım zamanlarda merak edenler oluyor çok tatlı bir şey bence bu 🥹 bence hevesin varsa muhakkak dene ❤️ birde yorumlara takılmamak lazım bana neler yazdılar da yaniiiğ napayım çok da şey yapmıyorum yani😂😂