Fatmanur_0416
Düşman Çatlatan Kek 😂
4 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
2 paket vanilya
2 paket kabartma tozu
4 su bardağı un
Ben mozaik yaptım yarısına 3 yk kakao ve 3 yk süt ekledim.
Püf noktaları;
Tüm malzemeler oda sıcaklığında olsun.
Yumurta ve şekeri çooook uzun çırpın kıvamı krema gibi olup şeker eriyene kadar. İki kez çırpıp bırakıp olmadı derseniz kabul etmem😂😂
Sonra sıvıları ekleyip şöyle bir karıştırın.
Diğer malzemeleri de eleyerek ekleyin.
Un fazla gelebilir korkmayın katı bir kek harcı olcak özelliği bu ❤️
Önceden ısıtılmış 180 derece fırında (şart) alt üst ayarda kontrollü pişirin ❤️ ilk yarım saat fırının kapağını açmayın sonra kontrol edebilirsiniz ❤️