Nims benimde adete 3 gün kaldı normalde hiç lekelenmem olmaz ama 2 saatte bir lekelenmem oluyor postumdaki resme bakarsanız görebilirsiniz yoğun değil yok gibi sadece peçeteye geliyor 2 saate bir test yaptım negatif normalde hiç olmazdı yani gelse bile bi kaç dk içinde adet başlardı ama ikindiye doğru böyle oldu şuan gece hala devam ediyor 2 saate bi geliyor çok çok az çatlatma iğnesi olmuştum bugün iğnein 18. Günü acaba ondan dolayı mı adetim tam gününde olcak sanırım normalde 40 günde bir adet oldum