Nims esavas27 olabilir yani daha önce hiç iğne kullanmadım bilmiyorum o sürecin nasıl işlediğini ya da vücuda yan etkileri neler olduğunu ama istersen bence bir test yap tekrardan birkaç gün sonra ya da bat günü geçsin ondan sonra yap
esavas27 Nims artık umudum kalmadı adetin geleceğine eminim gerçekten adetlerim o kadar zor geçiyor ki ağrıdan ağlıyorum kafamı duvarlara vuruyorum artık hiç olmak bile istemiyorum
_Mother_ Nims inşallah seninde vardır bilmiyorum akıntım var normalde sürekli akıntısı olan biri değilim regla yakın olurmuydu onuda hatırlamıyorum onun dışında bu kaç gündür gaz şişkinliği var gebelik namına hiçbir hissiyat yok 😅😅
_Mother_ kirazcicegi01 sağlıkla alın kucağınıza ben sadece yumurtlama gününü değerlendirmiştim öncesi yok şüpheli birlikteliğin 12. Günü
Nims _Mother_ hadi yaa inşallah diğer ay mutlu haberi alırsın 🙏🏻 benim de ağrılarım var geldi gelecek bekliyorum
_Mother_ Nims diğer ay düşünmüyorum aslında kader kısmet Rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin inşallah ben bu ayda tek ilişki ile denemiştim oda olmadı 🙈
_Mother_ Nims aslında istiyorum ama hazırmıyım onu bilmiyorum benim 2 kızım var biri 5 yaşında diğeri 15 aylık yapabilirmiyim bilmiyorum bide yumurtlamaya göre 2 gün erken geldi regl anlamadım
Me_ne Bende 3 gün adet gördüm yoğun değildi ama damla şeklindeydi cuma test verdim e nabızdan baktım 2.30 çıktı kızlar negativ miş erkennolduğu için olabilirmi
_Mother_ Nims Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🌸 ovülasyon testi ile takip ettim ona göre erken oldu döngünün 32. Günü yoksa vardır Herşeyde bir hayır
Nims _Mother_ aynen öyle doğru zamanda sağlıklı evlatlar nasip olsun hepimize yarın bat günü benim olmazsam test yapacağım hiç umudum yok ama
esavas27 Nims adet oldunuz mu ben normalde 40 günde bir olurum bu ay çatlatma iğnesi oldum tutmadı ve tam 30. Günde bugün adet oldum öyle çok karnım ağrıyor ki mecburen ağrı kesici içtim
Nims esavas27 hayır olmadım ama muhtemelen olacağım kasık ağrılarım oluyor yarına olmuş olurum muhtemelen