Nims gulsuclk hayırlısı olsun canım forum kısmına geldiğinde menüden resim yükle diye bir seçenek var ona tıkla oradan yukleyeceksin sabah tekrarla testi
aysel3207 Bat 27 dün test yaptım negatif çıktı. Acıktığımda mide bulantısı ve yanma oluyor. İştahım cok açık sürekli acıkıyorum
gulsuclk Ama ben anında baktım negatif gördüm bir daha bakmadım sonra arkadaşlarla birkaç saat sonra baktık gördüm yarın sabah ilk idrarla yapsam yine öğleden sonra yapmıştım
gulsuclk Nims evet yaptım tek çizgi çıktı şimdi 1 saat sonra diğeri gibi çift çizgi senin çift çizgi olmuş mu mesela yani gölge görüyorum mavilik görüyorum dün yaptıgımda da bugün de bugün de adet günüm hala olmadım 
gulsuclk Nims anlamadım ki yeni test mi alsam yarın yapsam acaba hala adet olmadım bir akıntım geliyor
Krnn1 gamze559 yarın bat ben 5 gün önceden öğrendim sanki 1 hafta oldu😂 daha kan vermedim adetim geçsin dedim ama pazartesi 2 gün geçmiş oluyor
gamze559 Krnn1 Bende normalde 27-28 günde bir geçen ay 30.günde oldum bu ayda 29. Günüm beklıyorum pazartesiye kadar inş çift çizgiyi görürüz sağlıkla