oguzkaann devamlı nst yapılıyor günde 2 3 kez ona göre takip ediyorlar, ultrason ile bugun bakılmadı dün yatış yapılmadan bakılmıştı, haftasonuna giriyoruz bakarlar mı bilmiyorum devamlı us bakmıyorlar dedi hemşire hanım, aktif su gelişi hissetmiyorum ama nemli gibi oluyor pedim akciğer geliştirici yapıyorlar günde bir kez ama iki doz dendi, birde 4 tane penisilin damardan 2 tanede ağızdan azitro veriyorlar