oguzkaann hep 45 40 arasıydı bu gebeliğimde hiç kısalma olmadı su gelişinden sonra olmaya başladı. 2 sene önce 22. Hafta da suyum gelmişti o zaman bebeğimi canlı doğuramdım kaybettik o zaman rahim ağzımda kısalma vardı ama serklaj gerekmemişti, kanamam vardı bitmeyen peşinede suyum bitti tamamen. Suni sancı ile gebeliğim sonlandırılmıştı . Miyomum vardı sonrasında miyom sebep olmuş olabilir diye miyom ameliyatı oldum, çok şükür bu gebeliğimde 30 u görürüm inşallah dedim hep suyum gelene kadar gördüm suyum neden erken geldi bilmiyorum 😕 inşallah toparlanmıştır bebek şua oksijene falan bağladılar beni doğuma alabilirlermiş 2 saat içinde 3. Nst ye bağlanışım