nemesisx doğum yaptınız mı bilmiyorum ama bende hamileyken 29. Haftada sızıntı başlamıştı 34e kadar hastanede yatarak takip edildim. Antibiyotik tedavisi, her ihtimale karşı sancı önleyici ilaç, düzenli nst, kan takibi, ultrason falan derken tam 34+0da 2090 gram doğmuştu kuzum. Sızıntı kaynaklı içeride büyümesi baya yavaşlamıştı bi de bende alınan kanlarda hiç enfeksiyon çıkmamıştı ama maalesef bebişimde enfeksiyon vardı o yüzden ciğer geliştiriciler etki etmemişti. Solunum problemi kaynaklı 16 gün küvöz sürecinden sonra da sağlıkla kavuşmuştuk. Çok zor bi süreç ama İnşallah süreciniz kolaylıkla geçer sağlıkla kavuşursunuz 🌸