cigddm vascenceloss ben belim ağrıyor onlar da tomografi oneriyolar gebelik şüphesi varmi diyolar evet diyorum önce kana bakıp öyle gireyim diyorum onlar da yönlendiriyor
nergiss123 Benim kanamam vardı hamileyim kanamam var de. O zaman beta istiyorlar direk muayene etmeden. Pardon karından bakıyorlar sonra gönderiyorlar ama haftası küçükse direk kan istiyorlar sizden de öyle yaparlar.
mystery94 vascenceloss benimde regl günüm ama olmadım henüz sizin geçtimi gününüz bende bugunden vermem gerekir mi
nurellaaa__ vascenceloss ben Beta baktırmak istediğim de bulantı ve karın ağrısı şikayetiyle giriş yapıyorum doktora muayeneye gidince 1 gün bile gecikme varsa 5 gün gecikmem var diyorum Beta bakıyorlar hemen diğer türlü açık açık söylersem asla müdahale etmiyorlar kadın doğum Hastanesi’ne sevk ediyorlar orası da hem çok uzak hemde gebelik kesin değilse ilgilenmiyorlar
Esma006 vascenceloss ozeldeki doktorum ile görüştüm yakınındaki acilde kan ver dedi transfer oldum beta baktircam eğer gebelik yoksa ona göre antibiyotik fln içmek zorundayım de bakarlar
uzumlu_kekim777 vascenceloss kasıklarım belim çok kötü ağrıyor adette olmadım de ben öyle diyince bakıyorlardı
symnr123 vascenceloss bende riskli gebeliğim var kasıklarımda ağrı var 2 gunde bı bta baktırmamı ıstedı ozel doktor dyınce yaptılar 3 kere verdım acılde😀
minosannecik_2minis vascenceloss yaaa sağlık olsun en hayırlı zamanda nasip olsun inşallah moralinizi bozmayın
cigddm vascenceloss ya hayilisi olsun cnm bidahkine morelini çok yüksek tut pozitif düşün insallh msyista alırız haberini
minosannecik_2minis vascenceloss üzülmeyin demekki doğru bi zaman hayırlı bi vakit değilmiş inşallah birdahaki sefere kolaylıkla nasip olur allah kucağınızı boş bırakmasın
ebrudefnee vascenceloss acile göre değişiyor ben daha önce bi acilde gebelik şüphem var adetim gecikti dedim almadılar sağlık ocağında verin dediler başka bi şehirde yaşıyorum şuan 2 kere kan vermeye gitmiştim gebelik şüphem var diye 2 sinde de birşey demeden aldılar direk ama siz her ihtimale karşı ilaç kullanıyorum adetim gecikti gebelik belirtileri var sağlık ocağında geç çıkıyor vs diyerek verebilirsiniz