HunilerBenden vascenceloss Normal deseniz çok yüksek ihtimal bakmazlar. Yandaş belirti sayın rahatsız haliyle gözükün gebelik şüphem var diyin ekstra. Kan testi yaparlar muhtemelen verilecek ilaçlar için .
minosannecik_2minis vascenceloss şiddetli baş ağrısı yaşıyorum iğne yapmak için geldim kasıklarımda da çok şiddetli bi ağrı var gebelikten şüpheleniyorum dersen kan almadan iğne yapamayacakları için bakıyorlar mecbur biraz rol katarak söylemelisin tabi 😊
buketdeniz19 vascenceloss bizim burda bakıyorlar beta baktırıcam deyince canım çok başım dönüyor acayip başım ağrıyor karnımda çok şiddetli ağrı var ilaç içemiyorum hamile olabilirim beta baktırıcam de doktora
vascenceloss HunilerBenden şu an kabızlık var çıkamıyorum tuvalete onu desem bakarlar mı emin olamadım
HunilerBenden vascenceloss Yani yaşadığım için diyorum az şeyler için genelde ilaç verip polikliniği yönlendiriyorlar. Hatta gebelik testi yapmamak için geçiştiren bile oluyor. Direkt söylesen gönüllü acilde yapacak hastaneye denk gelmen çok zor.
uzumlu_kekim777 vascenceloss kasıklarım belim çok kötü ağrıyor adette olmadım de ben öyle diyince bakıyorlardı
vascenceloss buketdeniz19 ay ne güzel burası bakar bakmaz bilmiyorum teşekkür ederim dediklerinizi deniycem
vascenceloss htan sağlık ocağı 1 gün sonra sonuç veriyor onu bekleyemeceğim bi de bugün resmi tatil yarın versem pazartesi çıkar
cuteregina vascenceloss bence şöyle söyleyin şiddetli atak yaşıyorum başım ağrıyor normalde haftaya pazartesi kadın doğuma gidecektim kan vermek için ama gebelik durumu da var baş ağrısına da dayanamadım geldim
vascenceloss cuteregina kabızlık yüzünden zaten şu an hasta gibiyim baş ağrısı derim istifa derim bakarlar herhalde geldim şimdi sıra bekliyorum
ozgertan Ben gittiğimde akşam 7 gbi gitmiştim acile Doktora şiddetli kasık ağrım var adet günüm geçti deidm hemen beta ve idrar testi istemişti
ozgertan vascenceloss yok hayır gebelik öğrenmek için gitmiştik Ama malesef 7 haftalığa gelince kaybettim