vascenceloss tedaviyle olacak leke geldi bende merak içindeyim acaba gebelik var mı yada oldu da bişe mi geldi başına diye baktırmak istiyorum deyin. Ben gitmeden acili aramıştım doktor da anlayışlıydı gelin bakarım demişti. Biliyordum devlet hastaneleri normal şartlarda bakmıyor. Ama benim gerçekten tedaviyle olmuştu lekelenmem de olmuştu 🤭