sevimlipandahii Alya05 Oh çok güzel valla havalarda biraz guzellesince insan evde duramiyor zaten Şimdiden iyi eğlenceler 🌸
tahamommy sevimlipandahii bebemi sallıyorum ayağımda 😮💨 bu saatler bizde böyle sen napıyorsun güzellik 😍
beautiful_ sevimlipandahii bizimkiler yeni işten geldi yemeklerini verdim çay verdim şimdi sofrayı toplayıp bulaşık yıkıcam
beyzagurbuzz azra01 Ay bende de var baş ağrısı saat 16.00 ten beri. Dayanamadım parol içtim, 1 2 saatlik kesti ama yine başladı 🥺 Mide bulantım vardı nane limonla geçti ama baş ağrım kaldı 😑
beyzagurbuzz myangelson tansiyon aletim yok maalesef ama akıllı saatte 10 a 6 çıktı, normalde de düşük tansiyonum var. Dün gece az uyudum muhtemelen ondan oldu ama sabahtan bir şey yoktu, anlamadım. Ben yine bir tuzlu ayran yapayım iyi gelir inşallah
myangelson beyzagurbuzz saat doğru ölçüyor mu? Allah muhafaza yükselme gibi bir durum olduysa daha da kötü olur
demirrleydi_ sevimlipandahii iyi kuzum ne olsun bildiğin gibi yan komşum vefat etti bir kaç gün önce bugün bir Fatiha okumaya gittik eşimle bende eşya topluyorum şimdi bir çay molası verdim sen nasılsın napıyosun ne var ne yok
sevimlipandahii demirrleydi_ Yaa Allah rahmet eylesin 🥲 Kolay gelsin sana da ayrca İyi uyandım şimdi kahvaltı vs hazirlim🫶🏻