ikiprensesannesi___ sevimlipandahii oturmuş Forum da takılıyorum kalkıp yemek hazırlayacağım çok acıktım sen napıyorsun canem😘
azra01 sevimlipandahii kizim bu saatte yumurta istedi koydum haşlanıyor yeterki yesin. Ama başım öyle bir ağrıyor ki
beyzagurbuzz azra01 Ay bende de var baş ağrısı saat 16.00 ten beri. Dayanamadım parol içtim, 1 2 saatlik kesti ama yine başladı 🥺 Mide bulantım vardı nane limonla geçti ama baş ağrım kaldı 😑
orhismommmmmm sevimlipandahii eşim işe gidecek bende yatıyorum acıktım onun gitmesını bekliyorum kızıyor bu saate yediğime😅😅
orhismommmmmm sevimlipandahii bebişimiz iyi teyzesi de makat geliş diyor. O üzdü birazcık beni. Hayırlısı olsun bakalım
sevimlipandahii Elisa0110 benim daha 2800lerde ya Eski hesabım çok iyiydi silindi oda az kalmıştı ona
Alya05 sevimlipandahii Hazırlık yaptım yarın pikniğe gideceğiz Bardak çanak hazırladım Eşim gelseydi eti sosladaydı iyiyi sanırım oda bana kaldı Çocuklar uyumuş bende şuan Tv izliyorum En iyisi Dizi başlamadan kalkp eti soslıyım
sevimlipandahii Alya05 Oh çok güzel valla havalarda biraz guzellesince insan evde duramiyor zaten Şimdiden iyi eğlenceler 🌸