myangelson yapay zekaya sordum ilk olarak tansiyon yüksekliğinde / düşüklüğü ne olur diye, sizden sonra da tuzlu ayran yaptım, başıma soğuk, kolonyalı ıslak havlu koydum o geçirdi, rahatlattı. Sonra da uyumuşum şimdi çok şükür iyiyim, uykusuzlukmuş sıkıntı 😇 Susadığım için uyandım, tekrar uyuyacağım.
İlginiz için de teşekkür ederim 😇❤️