annekiz6141 beautiful_ ben yatıyorum gerekmedikçe kalkmıyorum ya şükür 🥰 benım kız kendi kendine oynuyor arada kalkıp boyama vs yapıyoruz dısarı çıkıyoruz 😂
060436 beautiful_ benimde bugün aklıma geldi bebeler doğunca inşallah birbirinizi unutmayız dedim 😂😂 Adam haklı iç sende 😂
beautiful_ Alya05 bacım durumları biliyorsun her istediklerimiz olmuyor bazen bende bebiş için dikkat etmeye çalışıyorum
annekiz6141 beautiful_ onlar benden uzaktalar çokta uzak değil ama 4. Katta oturuyorum ben kaynanam falan çıkamıyor merdıven 🤣😂
Alya05 beautiful_ öyledir canım Allah kolaylık versin inşallah bebeğin sağlıkla doğar anne karnında da toparlanır inşallah
hilalaselll4 beautiful_ 18 saat boyunca kendi sancımı çektim 2 cmdi ilerlemiyordu en son ıkındım 15 dkda 10 cm oldu doğurdum odada tek başınaydım telefon da yasaktı 😥
annekiz6141 beautiful_ yanı ıyı ama bazende insan yanında birilerini ıstıyor mesela görümcem kaynanamın yanına taşındı kaynanam bütün ısı görüyor temizlik dısında..
beautiful_ annekiz6141 kız yanında olsa başının etini yer iş yapsa söylenir benimki öyle ama bazı Kaynanalar öyle değil
saziment beautiful_ benimki ne alemde bakalım en son 14.haftada gittik haftaya cumartesi gitmeyi düşünüyorum nasipse 19+3 olacağız gelişimi falan nasıl bilmiyorum inşallah iyidir karnımda çıkmadı ya sanki büyümüyor gelişmiyor gibi hissediyorum
annekiz6141 beautiful_ yok ya ben muhattap olmazsam olmaz haftada 1 veya 2 kes gidiyoruz yemege oda yemek çay içip dönüyoruz 🤣😂 bazen kaldığımda oluyor ama hamileyim dıye iş yapmıyorum yoksa tabikide yapiyorum