hilalaselll4 beautiful_ 18 saat boyunca kendi sancımı çektim 2 cmdi ilerlemiyordu en son ıkındım 15 dkda 10 cm oldu doğurdum odada tek başınaydım telefon da yasaktı 😥
beautiful_ hilalaselll4 senin kötü olmuş kuzum inşaAllah bu sefer iyi geçer ❤️ Evet en kötü olan şey tek ve telefonun yasak olması
saziment beautiful_ benimki ne alemde bakalım en son 14.haftada gittik haftaya cumartesi gitmeyi düşünüyorum nasipse 19+3 olacağız gelişimi falan nasıl bilmiyorum inşallah iyidir karnımda çıkmadı ya sanki büyümüyor gelişmiyor gibi hissediyorum
beautiful_ saziment öyle düşünme kuzum geçen hastnede bir kadınla konuştum kadın baya zayıfdı ilk bebişinde de karnı hiç çıkmamış şimdi ikinciye hamileydi 15-16 haftalık gebeydi hiç belli değildi ilk bebeği de sağlıklı doğmuş
mdc0860 Kaşara düştüm ceviz zaten Allahın emri biraz da kefir inşallah bizde artık gelişiriz hep az küçük cıkıyor ben üzülüyorum 🤣pazartesi göreceğiz inşallah 🤗
annekiz6141 beautiful_ benım annemde öyle valla bızdeydı dün gıttı babamla ben sadece çay demledim evı temızledı yemekleri yaptı 🥺