hilalaselll4 benik doğumum çok güzel geçti hastaneye gittiğimde 1 cm açılma vardı 2 haftaya kadar doğurmaz dediler ertesi gün doğum yaptım 😅😅 çok güzel geçti suyum evde patlamıştı sancıların bir çoğunu sevk yapıldığı için ambulansta çektim yaklaşık 1,5 saat falan ambulanstaydım